söndag 9 oktober 2011

Vart ute och fotat nya isländska tröjan "HÖSTLÖV"

Jag sydde i en svart dragkedja i tröjan igår och innan dess tvättade jag den förstås så idag på förmiddagen åkte vi ut och tog ett par snabba foton eftersom jag kommer använda 1-2 foton i mönstret som jag skriver ihop sedan och som jag kommer att sälja i min webshop. Fick ett par bra foton. Tröjan ser så härligt höstig ut så jag kommer att kalla mönstret HÖSTLÖV.
Den är för stor för mig så jag har försökt dra in den lite i ryggen på bilden. Jag kommer alldeles strax, efter detta inlägg också lägga ut tröjan till försäljning i min webshop. Den är helt klar äntligen!
Här kommer en bild:

UPPDATERING: Nu finns mönstret eller mönsterbeskrivningen till försäljning som PDF-fil i min webshop "Islina Garn och Design" Kolla under fliken mönster på PDF.
www.islina.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar

Populära inlägg