söndag 22 januari 2012

Mina ofärdiga stickprojekt!

Tänkte bara göra en liten uppdatering om vad jag håller på med just nu. Jag har bara ofärdiga projekt på gång. 3 st olika faktiskt. Det jag stickar mest på nu är en isländsk barntröja till en 8-åring. Någon som kan gissa vilken? Den börjar bli klar med det går långsamt. Jag stickar inte så hemskt mycket nuförtiden. Det blir några varv på kvällen.


Sen verkar jag inte komma någon vart direkt på shortsen jag håller att stickar åt min sambo. Man ser knappt vad det är här på bilden men det är faktiskt överdelen. Ska snart börja med benen:



Och för länge länge sedan började jag på en isländsk tröja till en 1-åring men den glömde jag för ett tag bort. Har inte hänt något med den på säkert 2 månader. Så kan det gå. Oj vilken liten kropp:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar

Populära inlägg