fredag 5 februari 2010

Här kommer en bild på senaste barnlopapeysan

Det var faktiskt 2 veckor sedan jag gjorde klart lilla barnlopapeysan men tyvärr har jag haft lite för lite tid för att uppdatera bloggen. Nu är Olivia sjuk också så jag är hemma och tänkte passa på nu när hon sover.

Här kommer en bild på båda barnen i sina lopapeysur, som jag såklart stickat båda två. Den rosa var en av mina första. Och den blåa gjorde alltså nu.



Jag lägger snart upp en kort beskrivning på hur man stickar en lopapeysa.

För övrigt så har jag köpt ett akvarium så stickning har jag lagt en aning åt sidan för ett tag. Är rätt uppslukad i akvariumet nu. Men jag har precis gjort klart en liten lilablå lopapeysa till Olivia faktiskt. Jag ska bara sy in trådarna och fixa armhålen, tvätta den, köpa dragkedja och sy in dragkedjan innan jag lägger upp en bild på den också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar

Populära inlägg