lördag 10 april 2010

Olivias lilla isländska "farmers market" tröja äntligen helt klar

Ja nu har jag äntligen sytt på knapparna. Jag gjorde det i torsdags på stickklubben. Så äntligen är den lilla söta tröjan klar. Den passade precis.
Nu matchar jag och Olivia varandra. Kul!

Här kommer en liten bild:



Och här kommer en bild på både mig och Olivia i våra lopapeysur:



Med Olivias cykelhjulströja går det segt. Det tar längre tid än jag trodde. Den blir större också än jag förväntade mig. Fast den ska ju passa en bebis från 6 månader till en flicka på 5 år har jag för mig. Vi får se om den kan bli klar i helgen.

2 kommentarer:

  1. Era tröjor är jättevackra!

    Roligt att ha hittat till din blogg, du har mycket fint!

    SvaraRadera
  2. Mycket fina saker du stickar. Blev väldigt förtjust i Olivias zykelhjulströja - vart kan man köpa eller få mönstret? Hadde varit väldigt glad om du hadde svarat. Tack på förhand
    Min adress är
    vera51v@yahoo.se

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommentar

Populära inlägg